wtorek, 22 kwietnia 2014

Like a queen.

witajcie!
Moja siostra przyszła do mnie z prośbą czy nie chciałabym zrobić zdjęć dziewczynie o niezwykłej urodzie, którą doceniono nawet za oceanem i wybrano Miss Międzynarodowego Festiwalu w Ambato ( Ekwador ) :p gdyby ktoś był zainteresowany to tu jest link <klik>. Jestem z Ciebie niezwykle dumna, więc musiałam Cię pochwalić. Na początku w ogóle się nie znałyśmy, ale szybko przypadłyśmy sobie do gustu. Monika okazała się być bardzo swobodna i naturalna przed obiektywem. Stylizacja to była główna zasługa Justyny Kowalcze (buziaki dla Ciebie :* ), która przywiozła ten piękny naszyjnik oraz pomalowała i uczesała Monikę. Wielkie brawa dla Moniki, ponieważ mimo, że było bardzo zimno, zdjęcia wyszły cudowne! I było ich tyle, że nie mogłam się zdecydować, które tu wrzucić. I z pewnością jeszcze zobaczycie ją u mnie na zdjęciach nie raz! :) Macie któreś ulubione ? :) Moim osobistym zdaniem to jak leży i ma zdjęcie z profilu :) pozdrowienia!



















i backstage: 

dziękuję dziewczyny! najlepsza współpraca <3 

1 komentarz: