wtorek, 8 września 2015

Wedding time!

witajcie. wiem, że u mnie na blogu wieje nudą jakbym nic przez te wakację fotograficznego nie robiła. a jest zupełnie na odwrót! mam tyle pracy, że nie mam kiedy nawet zabrać się za dodanie zdjęć tutaj. przyjdzie czas kiedy to wszystko będę nadrabiać. póki co, przedstawiam Wam relacje z uroczystości w jakiej miałam przyjemność uczestniczyć dokładnie miesiąc temu! byłam i do tej pory jest zachwycona tym jak Państwo Młodzi zadbali o każdy, najdrobniejszy szczegół! mam nadzieję, że udało mi się to uchwycić na zdjęciach. dziękuję, że mogłam z Wami być w tym ważnym dniu! był to dla mnie zaszczyt :)
zapraszam do obejrzenia! dajcie znać co myślicie :) 


















 












































































 jeśli ktoś dotrwał tu, to gratuluje! <3 
tak Państwo Młodzi otrzymali swóje zdjęcia :) 


a koniec jeszcze raz chciałam podziękować Kamilowi i Kamili, za tak miłe przyjęcie! 
niby tylko głupia karteczka z iminiem i nazwiskiem, a cieszyła niesamowicie :) dziękuję!   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz