piątek, 23 maja 2014

Festiwal kolorów!

Poznajcie Gabi! :) Chwilkę mi zeszło, żeby obrobić te zdjęcia, ale warto było czekać. Pomysł na sesje (jak to w naszym wypadku bywa praktycznie zawsze) powstał spontanicznie. Moja ukochana Justyna <3 wpadła na genialny pomysł pójścia do Wesołego Miasteczka. Gabrysia jest wyjątkowo uśmiechnięta i pozytywną osobą więc wpasowała się w tą ferajnę kolorów idealnie. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej kandydatki na tak kolorową sesję. Ciągle uśmiechnięta od ucha do ucha, a przy tym niezwykle naturalna. Zwłaszcza, że była to jej pierwsza taka sesja, tym bardziej wielkie brawa dla niej :) pomagała jak zawsze kreatywna: Justyna Kowalcze :* mój mistrz w dobieraniu fryzury, makijażu i ubrań <3. Dziękuje dziewczyny! i mam nadzieje, że się jeszcze w tym gronie spotkamy :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz