czwartek, 5 czerwca 2014

see you next year Ania!

witam,
Przedstawiam Wam zdjęcia osoby wyjątkowej. Plany były niezwykle ambitne, ale skończyło się na tym, że spontanicznie poszłyśmy na krakowski rynek. Poznajcie moją siostrę Anię. Mimo, że widzę się z nią zaledwie kilka dni w roku to jest najcudowniejszą osobą pod słońcem. Nawet jeśli czasem trochę za głośno mówi :p to zaraża swoim optymizmem i uśmiechem. Szczególnie, że tak dzielnie pozowała mi podczas gdy pełno ludzi patrzyło się na nas jakbyśmy były dziwne. Szczególnie doceńcie te zdjęcia z petuniami :D bo Ania poświęciła się dla nich siadając na brudnej ziemi, a jeszcze przy okazji dostała ode mnie aparatem w czoło. <3 gdy próbowałam ją ustawić do zdjęcia :) Aniu dziękuje za te 3 tygodnie w Polsce <3 jesteś THE BEST <3 mam nadzieję, że zdjęcia się podobają!
ps. wiem, że tych zdjęć trochę dużo, ale wybaczcie mi to ! :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz