środa, 31 sierpnia 2016

Rural life



cześć! Mam sporo sesji do nadrobienia z zeszłego roku, ale nie mogę się oprzeć pokusie żeby pokazać Wam sesję, którą zrobiłyśmy dokładnie dwa tygodnie temu. Mariola dostała voucher na sesję ze mną od swoich rodziców jako prezent na 18-naste urodziny. Tym bardziej było mi miło, bo Mariola powiedziała mi, że sesja ze mną to było jej marzenie. Bardzo się cieszę, że udało nam się je wspólnie zrealizować. 

Współpraca z Podhaler

Dwa dni przed umówioną sesją z Mariolą napisała do mnie Renata - z firmy Podhaler zajmująca się szyciem ubrań w folkowym stylu. W oko od razu wpadła mi sukienka, którą otrzymałyśmy od niej do zdjęć. Kwiaty na niej są ręcznie malowane, dlatego jest jedyna w swoim rodzaju. Do tego Mariola wyglądała w niej olśniewająco! Nic, tylko robić zdjęcia :)

Niwa - Nowy Targ

Właśnie tam wybrałyśmy się, żeby zrobić zdjęcia. Wszystko miało być utrzymane w takim sielskim klimacie, więc tamta okolica nadawała się do tego jak ulał. Skoszona trawa, zboże, las, łąki... i piękne widoki na Nowy Targ. Zresztą, zobaczcie sami! 


Dajcie znać jak się podoba! i mała inspiracja na koniec: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz