piątek, 29 sierpnia 2014

Remain nameless


Moniki już nie muszę nikomu przedstawiać. Zagościła u mnie przed obiektywem po raz drugi. Efekty pierwszej są tu: <klik> Myślałam, że poprzednia sesja była jedną z lepszych, ale dopóki nie zobaczyłam efektów naszej drugiej wspólnej pracy.  I szczerze powiedziawszy już nie mogę się doczekać kiedy zrobimy wspólnie zdjecia po raz trzeci. Miałyśmy małe kryzysy po drodze :) ale efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Nie muszę pisać kto tak pięknie pomalował i uczesał Monikę :) oczywiście moja wspaniała Justyna Kowalcze <3 Monika jest piękną dziewczyną, a na zdjęciach wygląda jak milion dolarów.  Ciężko mi to trochę opisać, tak więc sami zobaczcie i oceńcie efekty naszej pracy.  
Wielkie dzięki dla Was dziewczyny!
Zapraszam do oglądania, oceniania i komentowania!
pozdrowienia. 

modelka: Monika Potaczek
mua/fryz: Justyna Kowalcze




















Mały backstage zawsze spoko! 
Justyna narzeka, że jej zdjeć tu wgl nie ma. :) więc proszę bardzo. 

a tu jedna nuta, która towarzyszyła mi przy obróbce, którą wręcz uwielbiam! 
https://www.youtube.com/watch?v=5w83Fgv347Q 


DZIĘKUJĘ! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz